Προεκλογικό Marketing. Ποιο να διαλέξω; SMS vs Email

Το SMS Marketing και το Email Marketing έχουν ρόλους να διαδραματίσουν στη γενική στρατηγική μάρκετινγκ. Καθένα από αυτά έχει μοναδικά οφέλη στον τρόπο με τον οποίο παρέχουν πληροφορίες στο τρέχον και το μελλοντικό κοινό σας. Ωστόσο, πολλές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε ποιο από τα δύο θα σας δώσει την καλύτερη απόδοση της επένδυσης για κάθε καμπάνια που εκτελείτε.

Ας συγκρίνουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης του SMS Marketing και του Marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Συγκρίναμε το SMS Marketing με το Email Marketing σε βασικές μεταβλητές και σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα.

  • Open Rate

Οι καταναλωτές σήμερα είναι περισσότερο αποστασιοποιημένοι από ποτέ. Σκεφτείτε το: παρακολουθήσατε ποτέ τηλεόραση και συγχρόνως να σκρολάρετε στο τηλέφωνό σας ή εκεί που διαβάζετε τα email εργασίας σας ταυτόχρονα να ακούτε ένα podcast; Ως υποψήφιος, αντιμετωπίζετε συνεχώς την πρόκληση να προσπαθήσετε να προσελκύσετε την προσοχή του ακροατηρίου σας. Το SMS marketing «τραβάει» την προσοχή τους. Το μέσο ποσοστό διαφημίσεων που διαβάζονται σε μια καμπάνια SMS είναι 98% σε σύγκριση με μόλις 20% από μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σήμερα, παρόλο που η προσοχή του κόσμου αποσπάται πιο εύκολα από ποτέ, το SMS Marketing αποτελεί μια άμεση «διαδρομή» προς την προσοχή του ακροατηρίου σας.

  • Click through rate

Το CTR (Click through rate) είναι το ποσοστό των κλικς που δέχονται τα links που περιλαμβάνει το Email ή το SMS και είναι ιδιαίτερα σημαντικός δείκτης μέτρησης. Τόσο για το SMS Marketing όσο και για το Email Marketing, το CTR έχει τη δυνατότητα να είναι υψηλό, αλλά εξαρτάται από το πόσο καλά δημιουργείτε την «προτροπή για ενέργεια» ή αλλιώς CTA (Call to action). Το Click through rate οποιασδήποτε καμπάνιας καθορίζεται από το Call to action.

Ο μέσος αριθμός ποσοστών των κλικς σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κινείται γύρω στο 4%, πράγμα που σημαίνει ότι το email σας ανοίχτηκε-διαβάστηκε, και ο παραλήπτης επισκέφθηκε μια σελίδα στο διαδίκτυο μέσω ενός κλικ σε σύνδεσμο (link/url) που βασίζεται στο CTA σας. Μια καλή «προτροπή για ενέργεια» επιτρέπει στο κοινό σας να γνωρίζει τι προσφέρετε και έναν αρκετά καλό λόγο για να «κάνει κλικ». Όσον αφορά το marketing μέσω μηνυμάτων κειμένου (SMS) το ποσοστό CTR ανεβαίνει στο 19%, δηλαδή από το σύνολο των αναγνωσμένων SMS το 19% των παραληπτών επισκέφθηκε μια σελίδα στο διαδίκτυο μέσω ενός κλικ σε σύνδεσμο (link/url) που βασίζεται στο CTA σας.

  • Θα το διαβάσουν;

Ακόμη και αν δεν το κάνετε με πρόθεση, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχουν περισσότερες πιθανότητες να σταλούν στον φάκελο spam*, να καταστρέψουν τη φήμη σας και να «σπάσουν» την εμπιστοσύνη με το κοινό σας. Με στατιστικά στοιχεία, όπως το 49% όλων των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παγκοσμίως να έχουν επισημανθεί ως ανεπιθύμητα, πρέπει να εργαστείτε πολύ πιο σκληρά για να είστε σίγουροι πως το μήνυμά σας θα φτάσει στα εισερχόμενα του ακροατηρίου σας. Εκτός αυτού, κάποιος που εργάζεται σε ένα γραφείο λαμβάνει πάνω από 120 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την ημέρα, τη στιγμή που ο μέσος χρήστης λαμβάνει μόνο 67 μηνύματα κειμένου ημερησίως.

  • Προσαρμογή

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ο σαφής νικητής εδώ, λόγω της ικανότητάς του για εξατομίκευση. Είτε χρησιμοποιείτε HTML είτε απλό κείμενο (plain text), το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σάς επιτρέπει να προσθέτετε συνημμένα, υπερσυνδέσεις, εικόνες και βίντεο. Το Email marketing σάς δίνει μεγαλύτερη ελευθερία να προσαρμόσετε μηνύματα για να συνδεθείτε πλήρως με το κοινό σας, από τα χρώματα και τη γραμματοσειρά που χρησιμοποιείτε έως τη χρήση εικόνων, gifs ή βίντεο.

Το SMS Marketing όπως και το Email Marketing θα πρέπει να διαδραματίζουν και τα δύο ένα ρόλο στη συνολική σας στρατηγική μάρκετινγκ. Το μεγαλύτερο επίτευγμα είναι να σταθμίσουμε το κόστος και τα οφέλη του καθενός, καθώς και τα δύο αυτά προγράμματα είναι τόσο επενδύσεις χρόνου όσο και χρήματος που πρέπει να γίνουν με προσοχή και ακρίβεια. Στη Reset Media χρησιμοποιούμε το SMS Marketing και το Email Marketing με τρόπο ώστε να επικοινωνείτε με πολύπλοκες ή/και πολυμεσικές πληροφορίες με το κοινό σας δημιουργώντας έτσι σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους.

Οργανώστε την υποψηφιότητά σας και την άμεση προβολή σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας

Σχετικά Άρθρα